امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

امير علي ، ثمره يك عشق ...

فرشته کوچک من

1390/2/20 14:15
نویسنده : مامان خانوم
451 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچک من!

امروز برایت نامه ای مینوسم، نامه یک مادر به کودکش! میدانم که هر انچه در دل دارم تو میدانی و نیازی به تکرار نیست ؛ اما امروز برایت مینویسم برای فردا و فرداها، برای روزهایی که در این دنیا خواهی بود و شاید گذر زمان عشق مرا به تو و عشق تورا به من در زیر طوفان های سهمگین زندگی مخفی کند! برای روزهایی که قلبهایمان در کنار هم ولی جسممان دوراز هم خواهد بود!

برایت مینویسم از تپش های قلب بیقرارم، از عشق روزافزونم،از لحظه هایی که با تودروجودم دارم...

کودک من! این زیباترین جمله زندگی من است! کودک ما! این قشنگترین تایید عشق من و همسر من است! تو فرشته اسمانی من، حاصل محبت پاک دو انسانی! ثمره یک پیوند ابدی و اسمانی!

کودکم، دنیایی که به ان دعوت شده ای دنیای دروغ و تزویر و ریاست! دنیای توحش و جنگ و خونریزی! دنیایی که دیگر انسان به معنی واقعی انسان نیست ؛ و خدا ، خدا در باورهای مردمیان رنگ باخته، محو شده!

اما هدیه کوچک من! هرگز نگران مباش! تو هرگز تنها نیستی! پروردگار همیشه با توست و من و پدر نمایندگان او برای حفظ تو از هرگونه اسیب و گزند!

میدانی ، من یک مادرم ، و مادر بودن یعنی ایثار، یعنی عشق ناب، یعنی همه تو و من هیچ!

هر لحظه که وجود تورا در خویشتن خویش احساس میکنم از خدایم میخواهم مرا یاری کند تا لایق مادر بودن باشم، و مادر بودنم نه یک نام که یک مادر واقعی باشد!

پرنده کوچک خوشبختی من!برای من و پدر دعا کن و از خدا بخواه که مارا هرگز در این راه دشوار تنها نگذارد!

آمین.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)