امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امير علي ، ثمره يك عشق ...

فقط 3هفته دیگه!

1390/6/8 9:29
نویسنده : مامان خانوم
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان خانوم!

کوچولوی مامان دیگه خیلی کم مونده تا بیای تو این دنیا پیش من و بابایی! این روزها سرم خیلی شلوغه دارم اماده میشم برای اومدنت! از یک طرف خیلی خوشحالم برای داشتن تو و از طرف دیگه استرس دارم ، استرس اینکه نکنه تو سالم نباشی یا اتفاقی برات بیفته! نکنه من نتونم مامان خوبی باشم و...

گل من ، از لحظه ای که فهمیدیم تورو داریم زندگیمون حال و هوای دیگه گرفت! اومدنت پر از برکت و رحمت بود! باور میکنی که با اومدن تو اقای بابا بعد از سالها سیگارشو ترک کرد تا من و شما بهش افتخار کنیم و بگیم: آقای بابا دوستت داریم ! سربلندمون کردی!

با حساب من و وقت خانوم دکتر شما حداکثر 3هفته دیگه یعنی تا 31 شهریور پیش مایی اگر خدا بخواد!

وروجکم، این روزا دیگه وقتی لگد میزنی نفسم از درد میگیره ! بابا انقدر ذوق داره که فکر کنم بعد از اومدنت نره سر کار! مامانی هم که فقط یا میره بازار یا درحال دوخت ودوزه!

میخواستم عکس اتاقتو بعد از کامل شدن بذارم ولی فکر کنم باید تیکه تیکه عکسهای وسایلتو بذارم چون عکسها زیاده !سعی میکنم تو پستهای بعدی اینکارو بکنم!

پسمل مامان ، خیلی دوستت داریم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)