امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امير علي ، ثمره يك عشق ...

نه ماه گذشت...

1391/4/4 11:37
نویسنده : مامان خانوم
380 بازدید
اشتراک گذاری

گل زندگي من ، امير علي نه ماهه شد ! با احتساب نه ماه بارداري الان يك سال و نيمه كه من نام مقدس مادر رو دارم! مادري كه اين روزها باشنيدن كلمه ماما از زبان گل زندگيش غرق در لذت ميشه ! خدايا شكر به خاطر اين نعمت بيكران!

امير علي جون اين روزها يك دندون از بالا و يكي از پايين در اورده! باكمك گرفتن از پايه ها مي ايسته و كلمات ماما، بابا، دردر و گل و همينطور جيز رو به خوبي ادا ميكنه!

تازگي ها گاها خودشو لوس ميكنه و گاهي وقتها براي انجام يك كار ممنوع گريه ميكنه!

از لحاظ رشد هم دكترش كاملا راضيه!

ولي چون ديگه خيلي شلوغ و پر تحرك شده نميشه به راحتي قبل ازش عكس گرفت.!!!

امير مامان تو همه زندگي مني!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه (مامان آیلین)
4 تیر 91 13:08
ماشالا ماشالا خیلی پسر خوشگلی دارین .از چشم بد دور باشه .
شیرین
7 تیر 91 14:32
سلام.ماشالله به این گل پسر ناااااااااااااز. من هم شما رو لینک کردم.