امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

امير علي ، ثمره يك عشق ...

هفته 28

1390/4/19 11:36
نویسنده : مامان خانوم
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر 28 هفته ای مامان!

میدونم که حالت خوبه! اینو از لگدهای محکمی که نوش جون میکنم فهمیدم! آخ که مامان قربون اون لگدهات بشه!!!

خوشگل مامان ، بالاخره تخت و کمدت رو سفارش دادیم! همونطور که میدونی چون مامان خانوم یعنی من همیشه با همه متفاوت خرید میکنم رنگ تخت شما هم برخلاف بقیه آبی نشد بلکه سفیدوقهوه ای سفارش دادیم!!! به نظر من که خوشگله! حالا وقتی اتاقتو چیدیم عکساشو میذارم تا ببینیم نظر بقیه چیه؟!

دیروز هم با بابا رفتیم برای اتاقت لوستر هم خریدیم.خلاصه اینکه سرمون شلوغه! داریم کم کم اماده میشیم تا تو بیایی!

این روزها آقای بابا خیلی نگرانه، هم نگران سلامتی من و تو و هم نگران سه نفرشد نمون!

هرروز از من میپرسه که تورو بیشتر دوست دارم یا اونو؟!!!! سوال خیلی سختیه! ولی پسرمامان بذار راستشو بگم ، تو فرشته زندگی منی اما بابا عشق منه! تو با اومدنت به من لذت مادر بودن بخشیدی اما بابا لذت زیستن! هردوتاتون رو خیلی دوست دارم!

دیشب حساب کردم دیدم وای الان هفته 28+6 بارداری هستم و این یعنی اینکه خیلی کم مونده تا تو بیای توی بغلم!

خدایا به همه کسایی که منتظر فرزند هستند فرزندی صالح عطا کن!

خدای مهربون من، این فرشته کوچولوی خوشبخی من رو در پناه خودت حفظ کن و به من توفیق شکرگذاری همه نعمت هایی که بخشیدی را عنایت فرما!

آمین!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
19 تیر 90 22:31
سلام خوبی ؟ مرسی که اومدی به وبلاگم.راستی واسه نی نیت اسم انتخاب نکردی؟
من لینکت کردم دوست داشتی منو لینک کن


مرسی منم لینکت کردم راستش فعلا اسمش امیرعلی شده حالا اگر عوض نشه!