امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

امير علي ، ثمره يك عشق ...

یک بابای معتاد!!!!

1390/4/21 13:25
نویسنده : مامان خانوم
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام  گل پسر!

میدونم الان چشمات قلنبه شده! با خودت میگی این بابای ما کی معتاد شد که من خبر ندارم؟!!!

راستش فینگیل مامان قضیه از اونجایی شروع شد که ما رفتیم تو خونه جدیدمون و از اونجایی که آقای بابا خیلی خیلی تنبل تشریف دارن هنوز بعد از 2ماه تلویزیون خونه آنتن نداره! درسته که مامان خانوم زیاد اهل تلویزیون نیست ولی خب دیگه گاهی وقتا ادم دلش میخواد نیم ساعت بشینه پای سریال و فیلم

آقا جونم برات بگه که مامان خانوم رفت و از یکی از دوستان درخواست فیلم کرد و ایشون هم لطف کردنوسریال گم شدگان رو دادند! 

وای وای چشمت روز بد نبینه !  شروع این سریال همان و اعتیاد بابا همان!!! الان هرشب برنامه داریم جوری که حتی وقت هایی که بابا از خستگی نمیتونه چشماشو باز نگه داره هم میشینه و سریال میبینه

دیگه گاهی وقتا عصبانی میشم میگم بابا یه کم به من و پسرت برس ولی امان امان از اعتیاد این بلای    افسوسخانمان سوز 

حالا شما بگین من چیکار کنم؟گریه

راستی مامانی ، سر اسمت هم مشکل داریم، اقای بابا از همون اول یک دونه اسم انتخاب کرده هیچ اسمی رو هم قبول نمیکنه منم اون اسمو دوست دارم ولی بقیه میگن عوضش کن ! گل مامان خودت دلت چی میخواد؟؟؟؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
1 مرداد 90 10:20
سلام عزیزم خیلی لطف کردی به ما سر زدی خوشحال میشم باهم در ارتباط باشیم من لینکت کردم خدا پسر عزیزتو واستون نگه داره
مامان سانای
20 مهر 90 15:42
قدمش مبارک به ما هم سر بزن