امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امير علي ، ثمره يك عشق ...

تا میتونی لگد نوش جان کن مامان خانوم!!!

1390/4/27 16:00
نویسنده : مامان خانوم
237 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای سلام بر پسر فوتبالیست من

خوبی مامانی؟ پسر گلم فکر کنم شکم مامان رو با میدون فوتبال عوضی گرفتی که انقدر لگد میزنی!!!اخ اخ که شبها در حسرت یک خواب راحتم! دلم برای این که روی شکم بخوابم تنگ شده!

پسرم فرش اتاقتم خریدیم کم کم وسایلت داره تکمیل میشه!

خدایا یعنی میشه پسر گلم رو تو اتاق خوشگلش سالم و سرحال ببینم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دینا
27 تیر 90 21:52
سلام عزیزم منم لینکت کردم ایشالله موفق باشی
دینا
27 تیر 90 21:54
::::\_(\::::::::\_(\::::::\_(\::::::\_(\:::::::\_(\::::::::::: :::::=' :')::::::=' :'):::::=' :'):::::=' :'):::::=' :')::::::::: :::::,('')('')::::,('')(''):::,('')(''):::,('')(''):::,('')(''):::::::::::\_(\::::::::\_(\::::::\_(\::::::\_(\:::::::\_(\::::::::::: :::::=' :')::::::=' :'):::::=' :'):::::=' :'):::::=' :')::::::::: :::::,('')('')::::,('')(''):::,('')(''):::,('')(''):::,('')(''):::::::
دانيال
28 تیر 90 13:51
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده راستي وبلاگ قشنگي داريد به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني