امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امير علي ، ثمره يك عشق ...

مامان بدقول!

1390/6/22 17:08
نویسنده : مامان خانوم
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین مامان!

میدونم که مامان خیلی بدقول شده و هنوز عکسهای سیسمونیتو نذاشته ولی باور کن تقصیر مامان نیست مشکل اینترنت داریم ، سعی میکنم در اولین فرصت عکسهارو بذارم!

پسرخوبم ، روز شنبه اخرین سونورو هم رفتم ، شما هفته 36+4 روز بودی و اقای دکتر گفتند که خداروشکر سالم هستی و حدود 2850گرم وزن داری که به امید خدا تا زمان تولد بیشتر هم میشه!

این روزها مامان خانوم حال خوبی نداره! امیرعلی گلم نمیدونم چرا دلم میگیره وقتی احساس میکنم هفته دیگه این روزها تموم میشه و تو دیگه تو دل مامان نیستی و من دیگه با هر حرکت تو پر از شوق و شادی نمیشم! درسته که میای پیشم توی بغلم اما من انگاری خیلی به بودنت توی وجودم عادت کردم!!!

بابا هم سرش این روزها شلوغه واسه همون مامان دیگه خیلی تنها مونده ! کارم شده روزهارو شمردن و نشستن توی اتاقت! امیر مامان، همش دعا میکنم تا سالم باشی و مشکلی پیش نیاد!

از امروز تا اومدنت فقط 8 روز مونده!

خدای خوبم ، مواظب امیرعلی من و همه نینی های دیگه باش!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)