امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امير علي ، ثمره يك عشق ...

اخرین جمعه دو نفری!

1390/6/26 10:39
نویسنده : مامان خانوم
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل پسر مامان!

دیروز اخرین جمعه دو نفری من و اقای بابا بود ، هم خوشحال بودیم که دیگه کم کم به اخر راه رسیدیم و هفته دیگه تو اگر خدا بخواد پیش ما هستی و هم غمگین که دیگه اخر هفته های دوتایی عشقولانه نداریم!!!

به همین خاطر صبح زود بساط صبحانمون رو زدیم زیر بغلمون و رفتیم ایل گلی تا هم هوایی عوض کنیم و هم خاطره ای به دفتر خاطراتمون اضافه کنیم !

گاهی وقتها دلم میگیره از اینکه هفت سال دوتایی در کنار هم بودیم و الان دیگه اون لحظه هارو نخواهیم داشت ولی گل مامان وقتی یاد تو میفتم دلم پر شادی میشه و خداروشکر میکنم که تورو داریم !

دیروز عصر هم که شما شیرین کاریت گل کرد و کلی سکسکه کردی تا بابا هم سکسکه کردنت رو ببینه و کلی بخنده! وای که وقتی بابا اونجوری میخنده انگار همه دنیارو به من میدن!

امیر علی جونم دوستت دارم اما حسود نباش چون همیشه اقای بابا اوله!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رادین و مامان و بابا
29 شهریور 90 19:22
پیشاپیش تولد کوچولوتون رو تبریک میگیم


ممنون