امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

امير علي ، ثمره يك عشق ...

مریضی مامان خانوم

1390/2/9 16:54
نویسنده : مامان خانوم
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

میبینی چه مامان بدقولی هستم! قرار بود هرروز برات بنویسم اما نمیشه!

این چندروز حسابی مریض شده بودم ، سرما خوردم اساسی! دلم نمیخواست دارو بخورم ولی اخرش مجبور شدم. عزیز مامان معذرت میخوام ولی اگه دارو نمیخوردم خوب نمیشدم اخه!!!

مامانی چرا تو تکون نمیخوری؟ مامان بزرگ میگه الان دیگه باید تکوناتو احساس کنم ولی من فقط نبضتو احساس میکنم، یعنی تو خیلی بچه ارومی هستی؟ من که فکر نمیکنم اخه اون دفعه تو سونو اونقدر تکون خوردی که خانوم دکتر گفت وای وای چه جوجه شیطونیه این!!!

حالا این هفته پنج شنبه میرم دکتر تا ببینیم بالاخره شما خانوم گلی یا اقا پسر؟ تو که نینی منی ، از دل من خبر داری، پس همون باش که من میخوام ! یک کوچولوی خوشگل و ناز!

جوجه کوچولوی من !دوستت دارم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آریا میرزا
12 اردیبهشت 90 21:42
سلام مامان نی نی آینده م.مواظب خودت باش این روزا اگ سرما بخوری یا چیزیت بشه نگران نی نی میشم هــــآ مواظب خودت و نی نی باش.نی نی ما باید سالم باشه.میدونم زیباترین موجود دنیا میشه نی نی ما. نگران چیزی هم نباش.از طرف دایی آریا ی نوازشی بکن.باشه مامان نی نی آینده ام