امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امير علي ، ثمره يك عشق ...

دل نگرانی های مامان

1390/2/12 17:37
نویسنده : مامان خانوم
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهار مامان!

عزیز مامان این 2-3 روز حسابی مامانو نگران کرده بودی! چرا نبضتو از مامان قایم کردی؟ ای بلا!!!!

ولی امروز تا رسیدم دانشگاه احساست کردم! فکر کنم تو هم مثل مامان داشتی استراحت میکردی!

بلا جونم میبینی چه کارا میکنی دیگه!؟ نمیگی مامان نگران میشه برات خوب نیست؟!

هرشب تا دیر وقت میشینم به تو فکر میکنم، به این که چه شکلی میشی؟ شبیه کی میشی؟ اتاقتو چه رنگی کنم؟ اسمتو چی بذاریم؟ منو بیشتر دوست داری یا بابارو؟ خلاصه... کارهام نصفه کاره مونده ومن فقط به تو فکر میکنم! البته فکر میکنم حالا دیگه مهمترین کار من تویی!!!

میدونی، من هم خیلی خوشحالم که تورو دارم و هم خیلی نگران ؛ نگران از اینکه من و بابا نتونیم خوب باشیم! خیلی سخته؛ اینکه از تو خواستیم به این دنیا بیای و این مسئولیت خیلی خیلی سنگینیه! عزیز مامان برای من و بابا دعا کن و از خدای مهربون بخواه که مارو هرگز تنها نذاره! خدا صدای فرشته هارو زودتر میشنوه! تو فرشته کوچولو و دوست داشتنی مامانی!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

l@la
12 اردیبهشت 90 18:51
سلام مامان خانوم ! چقدر مهربون با نی نی ت حرف میزنی ؟ نی نیتون پسره یا دختر؟