امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

امير علي ، ثمره يك عشق ...

یک سالگی و...

1391/7/18 0:52
نویسنده : مامان خانوم
249 بازدید
اشتراک گذاری

من یک پسر یکساله هستم بنابراین میتونم خیلی کارا بکنم و خیلی جاها سرک بکشم مثلا:

یا اینجا:

یا اینجا:

 

و اما کارهایی که میکنم:

از یک هفته مونده به تولدم شروع کردم به تمرین حرف زدن و حالا کلمه های زیاده بلدم(البته فقط اول کلمه هارو میگم) مثل:

آبه=آب

بابا

مه مه=؟!

اببه= اکبر(نماز خوندن)

په په=نون

دای دای=دایی

دردر=بیرون

آتا=پدربزرگم

جیش دردر

چی=چراغ

قیم=بله

عممه= عمو پورنگ

نا=ناهار

هام=غذا

اته=ات(گوشت)

نانای

هیچ تلاشی برای راه رفتن نمیکنم و همچنان با کمک دیوار خونه رو میگردم.

اسباب بازی هامو خیلی دوست دارم و الان میتونم تنهایی با اونا بازی کنم.

از هفته پیش توی اتاق خودم میخوابم.

دیگه غذای خودمو دوست ندارم و باید حتما غذای سفره بخورم.

عصرها حتما عمو پورنگ رو میبینم و نانای میکنم.

کتابامو خیلی دوست دارم و روزی هزار بار مامان بیچاره اونارو برام میخونه.

کلا من الان مرد بزرگی شدم !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه (مامان آیلین)
19 مهر 91 13:37
قربون این مرد برم من ماشالا هزار ماشالا خیلی خوشگله این مرد کوچولومون
مامان آرمان شازده کوچولو
7 آبان 91 8:52
یادمه شازده ات چهار ماهه بود برام کامنت گذاشته بودی که چه جوری میتونم کتاب خوونش کنم ؟ می بینی حسابی داره عشق کتاب و کتاب خوندن میشه....کافیه براش مدام بخوونی که اینکارو می کنی...
ماشالله حسابی بزرگ شده امیر علی دوست داشتنی


ممنون ولی فعلا روی بعضی کتاباش حساسه بقیه رو پاره میکنه ولی امیدوارم در اینده با کتاب دوست بشه
مامان آرمان شازده کوچولو
7 آبان 91 8:53
راستی پیشرفت کلامی و راه افتادنش هم که مثل شازده منه....پسر من هم خیلی محتاط بود و از 14 ماهگی راه رفت


خوشحالم که اینو میگین دوست دارم پسرم مثل شازده کوچولوی شما باشه!!
مامان آرمان شازده کوچولو
7 آبان 91 8:54
می بخشین فضولی میکنم آذری هستین؟ از کلمات آتا و ...امیر علی پرسیدم...


بله من تبریزیم
زیبا
9 آبان 91 23:35
سلام مامان خانوم گل

بهت گفته بودم تا حالا که عاشق این موهای فرفری امیرعلی هستم؟
برای تولد خیلی زحمتت دادیم...


ممنون دوست جونم